220909

Nu har nattens skratt lagt sej som en dimma och jag har precis vaknat till liv. Verkligheten slog mej på käften och ja vaknade upp ifrån min extremt sköna dröm. Fan, nu har hela jävla dagen gått oxå.. Åt vadå? Sovit. Hur konstigt det än låter för många nu så saknar jag dom fasta rutinerna jag hade förut. Det är inte roligt längre att kunna göra vad jag vill, lägga mej när jag vill och vakna när jag vill. Jag måste få lite ordning nu för det här funkar inte längre.

Doni´s kompis som kom hit i morse var skit jobbig och jag ville bara att han skulle gå hela tiden så jag kunde sova, vid nio i morse fattade han till slut att vi skulle sova och gick så jag kunde krypa ner och sussa i sängen. Inte en sekund för tidigt..

Jag känner mej lika tom på ord idag som igår, jag ligger och lyssnar på Winnerbäck´s nya platta och funderar. Jag älskar dom nya låtarna, allihopa känns så äkta. Det råder ett lugn inom mej när jag hör hans röst, hans texter och hans gitarr.. Den här mannen är min GUD. Så många nätter jag legat sömnlös och lyssnat på hans låtar, en efter en..

Det är ganska kört att hinna med allting som var bestämt att jag skulle göra idag. fan.. Stannar nog kvar här och hänger ikväll tills jag ska hem. Blir nog bäst om jag sover hemma inatt så jag verkligen kommer upp imorgon. Det har blivit mycket Doni dom senaste dagarna men jag trivs med att vara här och eftersom han inte heller har något jobb blir det att vi umgås en hel del. Men vi är enbart vänner så nu behöver ni inte funderar mera över det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0