HAHAHAHA

HAHAHA, jag har suttit och gått igenom min dator ikväll och hittat massa roliga bilder & videoklipp jag aldrig publicerat.

Den här kvällen kommer jag aldrig glömma. Jag hade jobbat till stängning och var allmänt seg och skulle möta upp Hannes över ett glas vin och lite skvaller. På morgonen hade jag invigt mina nya skor som gett mej fruktansvärda skavsår innan jobbet började så jag bad Hannes ta med sej ett par skor som jag hade liggandes hemma hos honom som jag visste var ett säkert kort. Jag skyndade på med stängningen och slängde på mej det bekvämaste jag hade för fötterna på jobbet och sprang iväg till tunnelbanan. Olyckligtvis glömde han mina skor hemma och... Well, ja ni ser ju själva hur det slutade! hahahah

Eftersom "skorna" var sånt stort skämt kunde det ju inte sluta sämre så jag slängde upp mitt hår i en toffs till råga på allt! Haha nu i efterhand fattar jag inte hur jag kunde gå ut sådär, men det var en rolig kväll jag länge kommer skratta åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0