Freiburg.

Åååh allt är verkligen helt underbart här. Jag älskar staden och jag älskar människorna här. Har inte riktigt förstått ännu att jag faktiskt är i Tyskland, allt är som en dröm och just nu lever jag ett prins liv. Jag svävar runt på rosa små moln och vill aldrig vakna upp ifrån den här drömmen. Jag har nypt mej i armen flera gånger och det här är faktiskt på riktigt.. Jag förstår inte...

Dagen började med en tysk lunch med dom svenska studenterna, maten kanske inte var någon höjdare men vi hade det mycket trevligt. Sen gick vi till ett café vid en liten bäck och satt där säkert två timmar och drack latté och det var oxå riktigt trevligt. Det blev en snabb tur på stan och jag hittade lite presenter till mina nära och kära där hemma och sen hamnade vi på en jättemysig uteservering. Hela eftermiddagen satt vi där och pratade, skrattade, drack vin, lärde känna varandra och njöt av det fina vädret. Jag kan inte sluta tjata om det, men alla människor är verkligen helt underbara här. Dom är verkligen så hjälpsamma och man kan vara sej själv från topp till tå, jag trivs så bra och njuter av varje sekund.  

Nu är jag "hemma", sitter och sörplar på ett glas rosévin och ska strax göra mej i ordning för kvällen. Tanken är att vi ska åka in till stan och äta middag på en mysig reasturang. Det kommer nog bli en lugn kväll för båda känner sej lite halvt sjuka och slitna så det passar perfekt.

Tiden går så snabbt, jag kan inte förstå att jag redan hunnit vara här i tre dagar. Allt är som en dröm.


Sandra, jag älskar dej massa! Jag hoppas du inte är arg och orolig och jag har det faktiskt jättebra. Jag vet att jag kanske gjorde fel som bara drog iväg utan att säga någonting och du får skälla på mej när jag kommer hem, men sen hoppas jag att vi kan skratta åt det här. Det har absolut inte varit min mening att göra dej orolig men allt var så rätt och jag kände mej tvungen att åka hit.. Jag kan inte förklara det på ett bättre sett. Lööööve































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0