Duktig pojke.

Tjena mors!

Idag har det varit en väldigt effektiv förmiddag.. Jag har hunnit med mycket och känner mej väldigt nöjd. Jag unnade mej en skön sovmorgon och ställde klockan på tio. Det var länge sen jag sov så djupt och skönt. Satt och fikade med Fredrik en stund när jag vaknat till liv och pratade lite och sen plockade jag fram datorn och suttit här två timmar.. Har pratat med arbetsförmedlingen och skickat iväg min CV till x antal jobb så nu borde det hända någonting snart. Just nu väntar jag på svar ifrån AMS för det ser ut som om att jag kommer kunna få en jobbcoch som har en del kontakter inom arbetsmarknaden som AMS inte har tillgång till. Det skulle vara kanon att få ta del utav det faktiskt och få lite jobb.

Fredrik är iväg och hämtar lillsnorpan på dagis så jag tänkte hoppa in i duschen så jag är redo för massa bus när hon kommer hem.

Ha en fin dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0