En erfarenhet rikare!

Jag kom hem för en liten stund sen och väntar nu på att maten som står på spisen och ska bli klar. Anställningsinterjuven gick bra tror jag och vi satt och pratade i nästan två timmar. Jag fick träffa pojken som är i behov utav en personligassistent och han var väldig charmig. Dock tror jag inte att jag får jobbet, jag kände det direkt när jag gick därifrån. Pojken var väldigt sjuk, sjukare än vad jag trodde och har jag sån tur så att jag får jobbet ändå vet jag inte om jag tagit mej vatten över huvudet. Dom skulle i alla fall lämna beskedd under morgon dagen så en liten chans finns det ju fortfarande, men jag hoppas inte allt för mycket. Ibland känner man sånt där på en gång! Och nu förbreder jag mej på att inte få det så jag slipper bli besviken.

Jag blir bara hemma ikväll och ska se till söka andra jobb, börja titta igeonom packningen lite lätt och bara ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0