Fredags mys!

Efter den helt sjuka interjuvn som jag var på åkte jag hem till bästa kusin och tillbringade några timmar där. Vi satt och fikade, pratade och bara umgicks, himla mysigt.. När klockan rullat på tillräckligt var det bara att infinna sej på nästa plats. Jag träffa Lina i Slussen så tog vi en promenad, kollade lite affärer och till slut hamnade vi på Kelly´s för att äta middag.. Vi hade mycket att prata om och vi satt säkert och åt middag under två timmar. Det var en perfekt kväll! Jag har alltid det så bra i Lina´s sällskap och så blev det igår oxå. Jag åt en jätte god pasta rätt med strimmlad oxfilé och peppar sås! Kvällen avslutades med en bio, vi såg "Flickan" som gick på SAGA och det var en helt okej film. Ingenting som jag kanske väljer att gå och se igen men den var inte avskyvärd heller, lite dåligt tembo ibland och kan tycka att dom missade en hel del scener. Eftersom jag inte alls mådde bra och satt och snorade mej genom hela filmen och hade feber sa vi hejdå efter bio:n och jag åkte hem i hopp om att sova....

Jag hann väl vara hemma tio minuter innan jag drog iväg igen. Jag åkte hem till en kompis där vi satt och drack vin, pratade och youtubade hela natten. Vid sex i morse kände jag att det var time för mej att röra på mej hemåt. Med en rinnande näsa, en hals som gjorde ont och en sprängande huvudvärk packade jag ihop mina saker och begav mej ut i kylan och åkte hem till min säng och kröp ner med kissekatt.. Det blev en väldigt mysig och avslappnad fredags kväll och det var vad jag orkade med..



Idag mår jag väl som jag förtjänar höll jag på att säga! Jag är inte bakis för fem öre men jag så in åt helvete trött. Förkylningen är värre och jag ligger och fryser som en tok under mitt täcke. Jag lyckades stoppa i mej lite mat när jag vaknade till liv vid 4 efter att mobilen ringt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0