Fullrulle..

Det var ingen höjdare när väckarklockan ringde tidigt i morse och jag inte hade något annat alternativ är att kliva upp för att hinna med allting idag. Jag hade svårt att somna och låg och vred & vände på mej i timmar kändes det som så jag var lagom trött i morse. Vid lunchtid åkte jag till Hannes och joinade honom på en lunch med hans vän och sa hejdå innan jag sticker iväg. Han är nog en av dom få "saker" jag kommer sakna när jag åker för vi pratar åtminstonde en gång om dagen i telefon varje dag. Efter lunchen hann jag med ett par ärenden på stan och sen åkte jag till karlaplan för att gå på en interjuv om det skiter sej med personliga assistent jobbet, tyvärr hade hon blivit sjuk och skulle ringa upp mej när jag kommer hem ifrån resan. Så jag shoppade det sista och åkte till bibblan och kom ut därifrån med 5 nya böcker som jag kan ta med mej och ligga och läsa på stranden.. 

Nu är jag hemma en snabbis, packat klart det sista och nu återstår bara neccisären som jag slänger ner när jag duschat i natt. Springer runt och letar efter min mp3 sladd för att kunna byta ut några gamla låtar till lite nya men jag hittar den ingen stans så det verkar som att jag får klara mej på den musiken som redan ligger inne. Men jag vet att jag hade sladden för bara några dagar sen. hmm?!?!?

Jag ska alldeles strax iväg igen och senare ikväll ska jag träffa bästa kusin på en snabbfika och säga hejdå. Man är lite larvig som vill hinna säga hej då till dom speciella för jag ska ju faktiskt bara vara borta en vecka, men man kan nog inte få för mycket utav det goda - eller hur?! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0