I portugal.

Jag har haft problem med internet sen jag kom hit i tisdag så där av inget bloggande. Nu har jag äntligen lyckats hitta en liten signalstyrka från andra hotellet som man får betala för att använda.. Det tar en jäkla tid att ladda upp bilder och just nu har jag inte många minuter kvar. Jag vill bara säga att jag har det helt okej här, vi solar och badar massor och äter gott varje dag. Jag saknar mina nära och kära hemma väldigt mycket och ni vet vilka ni är! Jag ska försöka titta in här imorgon igen så förhoppnignsvis blir det ett lite längre inlägg.

Jag har försökt sms:a vissa av er och vissa får jag leveransrapport på och andra inte. Jag hoppas ni fått mina sms och att ni mår bra. Jag tänker på er allihopa, ni vet vilka ni är... Hoppas ni har det bra hemma i sverige och att ni får lite sol på er. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0