Jag är en usel packare.

Igår blev det full rulle hela dagen så därav inget bloggande. Efter mitt möte jag hade åkte jag in till stan och gick till NK passagen för att kolla om det fanns en ledig klipptid vilket det gjorde en halvtimme senare. Jag bollade lite idér om mitt hår med frisören och när hon var klar blev det grymt bra. Det är väldigt kort men höst fräscht och varje gång jag tittar mej i spegeln får jag en lätt liten chock, jag har inte riktigt vant mej ännu. Nu finns det ingen lugg att leka med längre. Men jag är mer än nöjd, det är alltid roligt med lite förändringar och när jag var mindre hade jag ofta kort hår. Jessica kom till mej medans jag satt hos frisören och när vi var klara blev det lite shopping för hennes del och sen gick vi och åt middag innan jag åkte hem. Låg och pratade i telefon x antal timmar och sen kollade jag på en extremt bra serie på SVT play - Livakterna, en dansk polis serie.

Morgonen börjades med att grädda våfflor till frukost och sen var det bara att göra sej i ordning och springa iväg till bussen. Jag mötte upp Sannah i stan och sen har vi sprungit runt i affärer och jag har handlat lite saker inför resan på tisdag. När shoppingen var klar åkte vi till Rådmansgatan och satte oss på café 60 och bara myste. Med tanke på att vi inte setts på så länge fanns det mycket att prata om och många varma skratt blev det. Vi mötte upp Sannah´s vän Sofie och åkte till slussen där min buss hem går. Jag gillade Sofie från första sekund och vi hade det riktigt roligt när vi satt alla tre i slussen och pratade och skrattade åt hela sjuka saker.

Ikväll blev det en "Ta-hand-om-dej-själv-kväll", först började med att vaxa hela över kroppen och fyyfan vad ont det gjorde. Hoppade in i duschen och skrubbade hela kroppen sen och peelade ansiktet. Jag tog en kvällspromenad ner till solariumet och låg där och pressade i 13 minuter för att få lite färg innan jag sticker iväg. Nu har jag precis slängt in en hel del kläder i tvätten och rotat fram resväskan och börjat med packningen.. Jag behöver nog inte nämna hur det går, jag måste sortera bort en hel del för annars kommer jag garanterat komma till Arlanda med övervikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0