Jag vill inte.

Jag är hemma hos Doni och sitter och degar ikväll.. Sötnosen står och gör té åt min onda stackars hals medans jag sitter här och bloggar. Vi båda var egentligen sugna på att snöra på oss partyskorna för att gå ut och dansa ikväll och ha skoj men eftersom jag ska upp sjukt  tidigt imorgon bitti passade det inge bra. Sista kvällen tillsammans för imorgon är jag upptagen och sen åker han utomlands på söndag. När han kommer hem igen kommer han flytta ifrån Sthlm om inte ett mirakel sker. fanfanfan... Det känns jättetråkigt att han ska behöva flytta ifrån Sthlm och framför allt när han själv inte vill det.. Men eftersom det varken finns lägenheter eller jobb så finns det inte så mycket annat till val, tyvärr... Jag önskar så att jag kunde göra NÅGONTING iallafall.

Doni har hållt på att städa och tvätta största delen av kvällen, jag hjälpte till lite i tvättstugan och sen somnade jag en stund på soffan.. Så roligt sällskap var jag, haha.. Min telefon har gått varm hela kvällen oxå så nu ska jag passa på att umgås dom sista timmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0