Man kan nästan tro att jag flyttat hemifrån men så är fallet inte.....

Tanken har slagit mej att jag & Doni skulle bli grymt bra kombos för vi har det så kul tillsammans, funkar bra ihop och är lika på många sätt. Jag är kvar hemma hos Doni och ska alldeles strax krypa ner i sängen för att sova. Jag har lovat mej själv att komma upp innan klockan 12 imorgon oavsett hur trött, grinig och seg jag är. Ikväll har det inte blivit många knop gjorda - Vi tog bussen ner till centrum för att handla lite käk och när vi kom hem hit igen ställde jag mej vid spisen och laga till taccos. Tittade på andra avenyn och sen har vi bara suttit och pratat och hängt vid varsin dator. Nu sitter Doni och pratar med sin baby som bor utomlands så jag har smått tråkigt och tänkte se om det går något bra på tv. Jag får vänta tills imorgon med att se veckans avsnitt utav Livvakterna på SVT play och det väntar jag med spänning på, jag är helt fast i serien..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0