Måndag.

Jag flydde över hem till Doni och det är här jag sitter just nu, vi har suttit och druckit té i flera timmar och pratat massor. Det är skönt att kunna fly hemifrån en liten stund för just nu orkar jag inte vara hemma en sekund till. Jag slängde ihop en sen middag till Doni eftersom han var hungrig och nu sitter vi och delar på en flaska vin och pratar ännu mera. Skönt att få ur sej lite och prata om allting just nu. Det är skönt att bara sitta och lyssna oxå och slippa prata så mycket, det gäller verkligen att ge och ta i en vänskapsrelation. Jag kommer nog stanna kvar här resten utav kvällen och hänga, imorgon ska jag hjälpa honom att få kontakt med soc och arbetsförmedlingen.

Jag är ganska tom på ord för tillfället, jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
Det är lite kaos i mitt huvud.. Men det löser sej väl som alltid på något sätt... hoppas jag.
Om lite mera än en vecka får jag reda på hur det blir med jobbet och jag försöker att inte hänga upp mej på just det jobbet och söker andra men det skulle vara så... kul. Jag skulle faktiskt vilja ha det riktigt mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0