Segobert.

Vilken sjukt jävla seg dag det varit idag. Jag har gått runt i mina mjukisbyxor, en alldeles för stor tröja och halsduk och hostat som en tok. Söndagar kan vara extremt sega men den här söndagen har tagit priset på väldigt länge. Jag var hem en snabbis och sov någon timme och tryckte i mej en pizza innan jag mötte upp Doni i centrum igen för att han skulle köpa cigg och sen följde jag med honom hem. Vi har väl inte gjort ett piss egentligen, mest snackat massa skit, umgåtts och zappat runt på tv:n. Helt okej slappar dag, det är väldigt avslappnad stämning här och jag känner mej grymt bekväm och kan vara mej själv. That´s good..

Vi får se om jag pallar åka hem eller om jag blir kvar här i natt och bara hänger. Imorgon har jag en hel att ta i tur med som räkningar, massa pappersarbete och andra tråkigheter så jag ska försöka att komma upp i tid och inte sova bort hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0