Sunksöndag som blev väldigt mysig.

Vaknade av att telefon ringde vid halv ett och låg och pratade i den ett bra tag. Hela dagen tillbringades sen i sängen med datorn på magen med undantag för rökpaus ute i köket. Jag har varit så seg och lat så det har varit så skönt att bara legat i sängen och degat och inte haft massa måsten att göra. Det är nu på hösten man faktiskt får stanna hemma i sängen en hel dag utan att få dåligt samvete, jag gillar nog hösten iallafall! På kvällskvisten åkte jag in till stan och mötte upp Sannah för en mysig utomhus fika med filtar och massa prat och skvaller. Kommer ni ihåg att jag var på en anställningsinterjuv som personligassistent för en pojke i torsdags? Familjen hade försökt att nå mej i två dagar och ikväll lyckades vi pratas vid och tjänsten hade blivit tillsatt av någon annan... MEN, pojken ska få utökade timmar och därför behövs det en assistent till och dom är jätteintresserade utav mej för dom timmarna. Vi bestämde att vi skulle höras på telefon när jag kommer hem från Portugal så det ser väldigt lovande ut. Jag som var så bombsäker på att jag inte skulle få det men ack så fel jag hade. Så med andra ord har det varit en väldigt bra söndag och avslut på den här veckan.

Nu har jag lyckas få någelunda kontroll över packningen och är i princip klar. Jag ska bara slänga ner ett par jeans som hänger på tork och neccisären precis innan jag drar. Imorgon har jag en fullspäckad dag med saker att göra och sen är det bara att hinna hem och sova några timmar innan det är dags att göra sej i ordning och åka till Arlanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0