Tillbaka till vardagen.

Godmorgon,

Gud vad skönt det har varit att sova i sin egen säng i natt.. Jag somnade till Livvakterna igår och får nog titta på det igen för jag missade en hel del och hängde inte alls med. När jag vaknade till liv ringde jag till pojken´s mamma som jag sökt jobb hos som personligassistent och vi pratade ett bra tag och det kändes bra. Tyvärr har kommunen inte kommit med något beskedd ännu ifall han får fler timmar så jag vet fortfarande inte hur det blir. Mamman sa att det kunde ta upp till två veckor och hon lovade att ringa så fort hon visste någonting.. Så nu är det bara att vänta igen..... Denna väntan alltså! Men får han timmarna får jag jobbet så det känns posetivt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka till Hannes. Ha en bra dag allihopa!


pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0