Tv inspelning..


Kvällen började med att jag och Hannes delade på en flaska vin och åt middag på söder. Vi båda var galet sugna på Suschi och så fick det bli, vi hittade ett jättemysigt ställe vid Hornstull som ingen av oss varit på tidigare men personalen var suverän och maten lika så. För mej är det minst lika viktigt med bra och trevlig personal som att maten är bra. För vem vill gå till ett ställe där personalen är kass med bra mat, då väljer man självklart bort det stället på en gång. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och när vi var nöjda sprang jag in på coop för att handla lite snabbt och stötte ihop med Malin som jobbade där ikväll från mitt gamla jobb så vi stod och pratade en stund innan vi var tvugna och rusa iväg till inspelningen och bestämde att vi snart skulle höras och bestämma en träff.

Jag var bombsäker på att det var i SVT huset inspelningen skulle hålla rum så när vi möttes av en väktare som inte hade en aning om vad vi pratade om blev det lite små panik eftersom det var en kvart kvar tills allting skulle dra i gång. Med hjälp av telefon, dator och en gratis taxi resa kom vi i tid och till rätt plats. Och det har varit en riktigt lyckad kväll, jag har varit med och suttit i publiken tidigare för ett program när jag var mindre men jag minns inte så jätte mycket ifrån det så det var kul och spännande att se hur allting gick till under en inspelning igen. Det var två avsnitt som skulle bandas ikväll och det första drog ut lite på tiden och det blev många omtagningar. Men andra avsnittet gick klockrent och Gynning var verkligen grym som vanligt. Det blev mycket tjoande och händer som skulle klappas men det har bara varit roligt. I pausen när vi var ute och rökte träffade vi på en super gullig tjej som flyttat till Sthlm ifrån Göterborg som vi hakade upp och satt tillsammans med andra inspelningen.





Gynning får miccen fixad innan det drar igång.


En del utav deltagarna..


Carolina Gynning!



Du är bäst!
 


En väldigt trött Daniel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0