54..

Gårdagen spenderades i solna centrum och lite fönster shopping. Var förbi bolaget och sprang iväg på ett möte hos Sunan jag hade. Morgonmötet som fick upp mej blev det ingenting utav för personen i fråga hade GLÖMT bort att vi avtalat en tid. Hmm.. När jag pratat färdigt med dom på sunan och gjort det jag skulle göra drog vi hem till Cissi, öppnade en flaska vin och snacka skit halva kvällen. När vi sätter igång och dricker vin och snackar skit finns dej ingen hejd på oss. Som vanligt blev det tal om utgång och jag var nog en aning svårflörtad dom första fem minuterna men sen då jävlar. Ringde Damien och tjatade med honom ut och sen kom även en gammal klasskompis till Cissi och mej dit. Först hade vi tänkt att vi skulle gå till the lab eftersom dom alltid har öppet till 05.. Jo tjena, dom hade stängt igen hela stället för natten och det var alldeles kolsvart där inne. Trist men vafan.. 54 vid medborgarplatsen är alltid ett säkert kort och väktarna där är alltid så hjälpsamma och trevliga. Vi möttes upp allihopa där och hade en fruktansvärt trevlig kväll. Fyllekäkade på donken och jag somnade hemma hos Cissi.




Damien & Cissi.
 


myys



Vi var hungriga.. Eller ja... Jag var hungrig! Kvällens tredje.
 


Kvällen börjar lida mot sitt slut, och det kanske var lika bra.
 


Jag fjantar mej med Damien och sitter och dansar.



En busig, aningen full och trött Daniel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0