"Bara lite till"

Vill inte gå upp. Legat och snozzat mobilen i över en timme, tänkt - "Bara lite till". Somnat om och vaknat återigen av klockhelvetet. Samma visa i en timma. Det hade suttit fint att få sovit några fler timmar inatt för jag är så trött och jag kom i säng alldeles för sent inatt. Suck...

En annan anledning till att jag inte vill gå upp är upproppet idag. Nu är det här inte roligt längre, jag känner mej livrädd och vill bara springa min väg och gömma mej med svansen mellan bena hos någon. Vad sjutton håller jag på mej?! Varför har jag gett mej in på det här? Är det för sent att ångra sej? Iiiih... Magen gör ont, bena darrar och .. jaa.. Det kan inte bli så mycket värre nu? Är det bra att vara nervös? 

Men först jag har ett mötet inplanerat strax efter lunch där framtiden återigen ska disskuters. Hoppas på att jag blir lite klokare när jag går därifrån. Att jag får svar på mina frågor. Kanske.

Usch, klockan går så fort idag.... Får jag pausa tiden så att upproppet aldrig kommer?

Måste slänga på mej lite kläder nu, äta något lite snabbt och gå till bussen.

love,

daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0