Borta bra men hemma bäst.

Sådär, då har man kommit tillbaka till stan och är på hemmaplan igen. Har hoppat i mina mjukisbyxor och sitter med en kopp kaffe framför datorn. Bilresan var seg men gick bra. Efter att vi gjort ett stopp på donken och käkat somnade jag och sov en timme. Sista biten var jag fri från illamående med. Hoppas jag somnar i lagom tid ikväll nu bara.

Gud så skönt att sitta vid en dator igen. Mobilen är en nödlösning som duger men fan så jobbig att skriva flera långa inlägg på dag efter dag. Jag sitter och kollar av mailen och betalar lite räkningar, så roligt har jag det. Ska städa upp kaoset här på rummet och springa ner i tvättstugan och hoppas få en tid, det händer mycket i veckan och jag önskar att jag hade mera tid.

GAAAAHHH !!!!!  STOPPA TIDEN ! Jag är inte redo ännu, det har gått alldeles för fort. Men när jag blir jag mer redo? Nu kör jag.. Imorgon är det redan den 26 och jag har uppropp på skolan! Nervös är bara förnamnet för vad jag är. Det är fyra år sedan jag satt i skolbänken och jag är så rädd för att det ska gå åt helvete igen att jag bara vill skita i det, för att inte kunna mysslyckas. Men det är annorlunda den här gången, jag har något att sträva efter o det är jag själv som bestämt mej för det här. Det ska nog gå bra.... Hoppas jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0