Elden har nu tagit fart å jag ligger här f...

dsc00732 (MMS)

Elden har nu tagit fart å jag ligger här framför brasan på golvet å myser för mej själv. Värmen slår mej i ansiktet å de är så underbart att lyssna till elden som brinner å trät som sprakar. Minns tillbaka till när jag var liten å vi bodde i huset, nästan varje morgon på vintern hade jag en brasa som väntade på mej när jag gick upp så satt jag där framför å åt min frukost medans min älskade hund låg tätt in till mej å iaktog varje rörelse jag gjorde. Jag har öppnat upp en tom sida i min kalender å tagit fram en penna. Som jag sa är det en konstig dag idag å jag ligger å rannsakar mej själv långt inom bords. Vad vill jag med framtiden, var är jag om fem år, vilka planer har jag att följa å vilka drömmar ska jag låta vara drömmar å vilka ska jag sätta liv i. Hur blir det med jobb å skola framöver å vart ska jag slå mej till ro å skaffa mitt egna place, framför allt när. Hur ska jag göra med en del relationer å ska jag ta chansen jag fått till att bli bartender å utbilda mej till något, men är det vad jag vill göra egentligen? Det är såhär frågorna går i mitt huvud å dom är många. Ibland är det skönt att ta en hel dag för sej själv för att tänka å känna efter....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0