...

Du, du gav mig mod
Att möta gryningen
Och våga tro
Och du, du var min vän
Och du såg mig jämt i ögonen
Morgonen är här
Jag undrar var du är

Och jag, jag saknar dig ibland
Och undrar om du nå'nsin fann
Ditt drömda land
Och jag, jag kan ana vart jag går
Jag följer dina spår
Det har gått så många år
Men jag saknar dig ibland

Du, du ville mig väl
Och din öppna hand
Höll min själ
Morgonen är här
Tanken där du är

Ainbusk - Jag saknar dig ibland

Klockan springer bara ifrån mej idag. Den går alldeles för fort och jag hinner inte alls med allt det jag tänkt. Fastnade i duschen i över en timme, satt bara i badkaret med huvudet under kranen. Orkade inte gå därifrån. Har ångest till tusen idag. Vafan skulle jag ut på en tisdag att göra? Jag hade verkligen jättetrevligt och roligt men det har blivit alldeles för mycket fest sista tiden. 

Min kropp skriker efter sömn nu, jag har knappt sovit någonting alls på jag vet inte hur länge. Ikväll blir det jobb som gäller för min del och sen ska jag bara åka hem. Sova. Jag behöver verkligen sova.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det glädjer mig att du inser själv för mycket fest så mamma 45 inte behöver bli orolig för dig.Ta hand om dig vi har bara en underbar Daniel den vill vi behålla.Kramizar

2010-04-07 @ 23:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0