!!!!!



Det finns något som retar gallfebern på mej just nu och det är folk som ska kommentera mitt festande och supande HELA tiden. Vad har ni med det att göra?

Jag har full kontroll över vad jag gör, hur mycket jag festar och dricker så varför bryr ni er? Det är inga problem för mej och jag sköter och tar mej upp till allting som skall göras hur bakfull jag än kan ha varit så varför skulle det vara ett problem att umgås med sina vänner, dansa, festa och ha roligt? Nu får ni ge er.

Det är mitt liv, mina beslut och jag tänker fortsätta leva som jag vill så länge jag orkar och vill. Jag är inte den ända på jorden som festar lite för många helger i rad och hela helgen och jämfört med hur jag festade för några år sedan ligger jag i lä nu.

Nu lämnar vi det här och pratar inte mera om det. Har ni en åsikt om vad jag gör så behåll den för er själva för jag vill faktiskt inte höra. Jag kan lova att mina nära vänner skulle prata med mej om dom märkte att det gick för långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0