fix & trix

Wiiiheeejj! Idag är våren här igen och det är så skönt. Solen till och med värmer och solglajjorna har åkt på, vår jackan är framme och tygskorna gör sitt. Har jag någonsin sagt tidigare hur mycket jag älskar sommar och sol ? Det underbara vädret har tillochmed fått mej på andra tankar och LITE LITE mindre nervös för ikväll, men jag är ändå livrädd. Plugga. Skol pojke. Jag. Det går liksom inte ihop i samma mening som jag är med i.

Sitter på sunan just nu och haft möte och det var väl ingenting nytt som kommit upp. Jag är kvar här för att söka jobb till klockan halv fyra och försöka få tag på personer via telefon som ska kunna ge mej svar på en del frågor, men det verkar vara en omöjlighet att få tag på dom nu. Suck....

Har två timmar att slå död på innan plugget sätter igång i eftermiddag så jag tar nog bussen ner till cetrum och går runt där och knallar, kanske fönstershoppar någonting fint med, haha. Ska även försöka ta en sväng förbi Damien´s jobb och lämna in ett papper för eventuella jobb. Får se hur många gånger jag ringer panik slagen till mina kära och ber dom om att hämta mej på plats eller följa med och hålla min hand. Blää. Vad töntig jag är, men det här är ingen liten skit sak för mej. I flera års tid har jag haft det här framför mej och tampats med och äntligen har jag hittat modet och styrkan för att visa mej själv att jag faktiskt kan.

Måste sätta fart här nu.... This is booooriiing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0