fix & trix..

Halloj!

Hur mår ni idag? Jag mår fint, fortfarande väldigt trött men det var skönt att lägga sej tidigt igår. La mej i sängen och kollade på andra avenyn när jag kom hem.. Ett kort tag efter när det var slut somnade jag. Drömt massa skumma drömmar så vaknat till flera gånger.. Jaja, det blir en tidig kväll ikväll med.

Jag sprang ner till tvättis igår och fick en tvätttid idag. Så jag har plockat ihop all tvätt och ska strax gå ner. Som vanligt är det ett berg utav kläder och det kommer ta evigheter. Jag hoppas dock att jag kan börja lite tidigare om det fortfarande inte är någon som har bokat passet innan. Måste även städa upp här hemma och dammsuga idag innan helgen, det är så skönt att komma till ett städat hem. Sängkläderna ska oxå tvättas om jag hinner...

Jessica är påväg hit och ska hålla mej sällskap under dagen. Vi ska käka lunch tillsammans och bara hänga här idag. Så mysigt! Hoppas även att jag hinner in till stan när allt är upptvättat och hänger på tork för jag måste få tag i en födelsedags present.

Woho, idag har jag fått inviga mina flippflopp. Nåja... Bara ner till tvättstugan men det är alltid något. Nu längtar jag som en tok till det blir några grader varmare utomhus så man kan vika upp jeansen och gå ut i flippflopp. Det är så satans härligt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0