Freedag!


Äntligen fredag, solen skinner  och jaa.. Det kan inte bli så mycket bättre just nu.

Ligger fortfarande kvar i sängen och drar mej men måste strax gå upp för att göra mej i ordning lite lätt. Ska möta upp Damien en sväng i solna centrum och sen hem igen. Göra mej i ordning för kvällen och sen sticka iväg på förkrök innan vi drar ut och sätter klackarna i taket. Hoppas på att min fina Jessica följer med ut ikväll oxå, skulle vara så roligt eftersom vi inte setts ännu efter att hon kom hem från Australien. Kan tänka mej att det blir en relativt lugn kväll då dom flesta åker bort över påsken. Hmm.. Well, vi får se!

Igår blev det både bullbak här hemma och middag.. Middagen blev sådär, hade köpt marinerad kyckling och både jag och Sandra satt här som två idioter och svetten bara rann. Det var nog bland det starkaste jag ätit någonsin! hua.. Kvällen blev som dagen, väldigt lugn och skön. Vi hamnade på balkongen med tända ljus ett tag och satt och prata och sen låg jag inne på rummet vid datorn, läste lite, pratade i telefon och lyssnade på musik.

Kommentarer
Postat av: Stefan

hah ja du kan få bli min ekonomiansvarig.. ;) för det är den tråkiga biten ;) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0