God natt.


Gaaahh, jag som hade hoppats på att komma i säng mycket tidigare ikväll men det har varit fullt upp hela dagen och kvällen!

Det blir så mycket roligare att tvätta när man har sällskap. Jessica har varit här idag och hängt med mej, varit en ängel och följt med mej i tvättstugan och hållt mej sällskap när jag tvättat upp alla kläder, sängkläderna och handdukarna. Ja gjorde en pasta sallad vi satt och käkade ute på balkongen och när hon gick började jag städa här hemma. Nu är hela mitt rum storstädat  och luktar så gott och nästan hela resten utav lägenheten.

Sprang ner och hämtade alla tvätt precis när Sandra kom hem och sen slängde jag ihop en sen middag vi käkade framför tv:n. Efter de skulle alla kläder in i garderoben. Nu har jag precis tagit ett fotbad, lagt en ansiktsmask och duschat. Ska bara packa och sen krypa ner i sängen... Det blir att gå upp tidigt imorgon för jag ska vara på Sunan redan klockan halv nio i morgon bitti. Suck...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0