Hej! Hur mår ni idag? Jag mår bra å sov...

Hej! Hur mår ni idag? Jag mår bra å sov ut tills jag vaknade utan någon väckarklocka. Jag har fyllt huset med musik på max å har precis diskat upp allting från helgen.. Vuxen poäng, eller vadå? Börjar nästan känna mej lite gammal nu, haha.. Ska börja plocka ihop alla kläder å packa ner dom, städa lite å hoppa in i duschen. Idag åker jag hem till mitt igen. När jag var ute å rökte kom grannens hund som bor en bit bort framspringandes å börja skälla som fan, morrade å visa tänderna, det var ingen hund jag gärna hade gosat med i sängen precis. Skyndade mej snabbt in å låste dörren om mej. Hahaha.. Ska fortsätta här så vi kommer iväg när jimmy slutat jobbet. Tjiingeling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0