Hektiskt dag.

Har sprungit fram och tillbaka som en jojjo idag känns det som. Det har varit en väääldigt lång dag och längre kommer den att bli. Jag har lite små saker att fixa med under kvällen innan jag kan krypa ner i sängen och sova, men i helgen kommer jag få vila upp mej ordentligen så det känns helt okej ändå.

Hannes och jag sprang på stan en stund och jag hann både med apoteket och en snabbis inne på PUB. Sen åkte vi hem till mej och drack en kopp kaffe och tog en cigg innan vi slängde oss i min säng och kollade på veckans avsnitt av andra avenyn. När han åkte tillbringade jag alldeles för mycket tid inne i badrumet och gjorde mej liiiten i ordning för helgen.

Sandra och jag har precis käkat middag och nu har jag slängt mej på sängen igen och vilar lite efter maten. Dock måste jag upp härifrån snart och packa väskan för jag åker iväg på en liten roadtrip över helgen och jag får inte glömma att föra över alla bilder ifrån kameran till datorn och rensa minneskortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0