Hungrig.

Hemma igen!

Jag borde sätta mej ner med plugget så jag blir färdig med det även om det är många dagar kvar innan jag har första inlämningen men jag orkar verkligen inte idag. Sej som sjutton och noll energi till allt. Kanske blir bättre när jag stoppat något i magen förhoppningsvis. Har tittat igenom alla uppgifter och gjort dom muntligt med Sandra så det ända jag behöver göra är att skriva ner allt så det ska nog gå bra.

Kvällen kommer bli lugn, kanske sticker iväg till någon kompis och hänger eller så stannar jag bara hemma. Det får vi se. Jag behöver piggas upp lite och det gör man antingen bäst i vänners sällskap eller bara är för sej själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0