Igår - Lördag.

Den här helgen har jag inte varit hemma någonting. Så jävla skönt att komma hem till sitt nu. har hoppat i mjuksbyxorna och satt på kaffe, Hannes är påväg hit.

Ja igår då, vad ska jag säga? Damien jobbar inom svenska kyrkn och fixar i ordning inför mässor och mycket mera. Och eftersom det var påsk var det ju någon mässa där så jag hängde med honom och hängde på jobbet. Han lärde mej spela blinka lilla stjärna på piano hahah och vi busade runt där innan prästen kom. Och jösses, jag är inte kristen för fem öre och jag trodde jag skulle dö under mässan! Sat och sjöng pippi långstrump och emil i lönneberga viskandes, försökte kväva skrattanfall efter varandra och låg och halvsov på ett stengolv. Men det var faktiskt kul ändå. Lite annorlunda och otippat att göra en lördags kväll bara för min del.



Efter mässan drog vi till några av hans vänner. Dom hade en chillkröks kväll hemma så det blev några glas vin, massa gitarspel/sång och skratt. Sista timmen sjöng Mimmi solo och jag satt som förlamad hela tiden, deet var så sjukt fint och vackert. Jag blev så sjukt berörd utan henne! fyfan! :) Jag hade sagt till Damien tidigare på kvällen att jag följer med en liten stund men jag stannar absolut  inte kvar till efter fyra. När kom jag hem? Klockan sex i morse ramlar vi in hemma hos Damien och somnar. Haha, det blev ändå en riktigt trevlig kväll ! Kul att träffa nytt folk och inte springa på alla gamla vanliga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0