Ikväll kör vi all in !

Hannes och jag har sprungit runt här som två tokar och gjort oss i ordning. Tittat ut kläder, puttsat skorna. Gjort oss i ordning. Jag har gosat massa med katterna, käkat lite, duschat och packat ner det sista i berling väskan som jag fick låna, wiho.  Nu börjar vi bli klara och ska bara dricka upp det sista vinet, ta en sista titt i spegeln och sen promenera till tunnelbanan.. Det här kommer bli så jävla bra och vi båda är sjut laddade. Vi har försökt komma på vad som är det värsta som kan hända ikväll, men när jag är med så har vi inte kommit på något. Vad tror ni? hahaha.... Ska försöka mobilblogga så länge det finns täckningen men jag lovar ingenting. Självklart följer kameran med och imorgon kommer jag bjuda på ett och annat.

Ha en toppen kväll!

Love,

Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0