Jimmy hade glömt laddaren till datorn hem...

Jimmy hade glömt laddaren till datorn hemma men skulle försöka få tag på en idag, annars får ja använda mobilen så länge å lägga upp bilder på söndag å skriva lite mera då. Det är verkligen underbart här. Så himla fint! Vaknade till liv för en stund sen å sitter å tar morgonciggen i solen nu. Fåglarna kvittrar å förutom grannhuset är det bara skog här så långt ögat kan nå. Vilken frihet! Huset är helgrymt, de finns både bastu, bubbel pool å öppen spis så jag sitter då fan inte sjön här. Känns som om att jag kommit till paradiset i skogen :) nu tänkte jag plocka fram min bok å krypa upp i soffan med en filt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0