Ljusen värmer mej.

Hoho?? Det har varit tyst här idag.. Mina fingrar har inte velat som jag vill och jag har haft svårt att hitta orden.
Dagen började på balkongen, kaffe och cigg. Solen värmde mitt ansikte och öronen fylldes med musiken från mobilen. Tog en snabb dusch och gjorde mej i ordning för att åka till läkaren. Fick ta blodprov som jag verkligen hatar och en del andra provar, jag fick min ljumske undersökt och allt var över på en halvtimme. Jag hatar verkligen sjukhus och så fort jag sätter min fot på ett ryser jag i hela kroppen, vill bara bort därifrån så snabbt som möjligt när det gäller mej själv. Men idag fick det bra, läkaren var väldigt bra.

Åkte strax därpå till Damiens jobb och hängde där ett tag med honom o praktikanten. Vi käkade en glass i solen och jag skrev ut ett papper som jag var tvungen att skriva på för att skicka iväg. Satt och snacka skit ett tag innan jag stack hem. Sen dess har jag inte gjort så mycket, trodde Sandra skulle komma hem sent så blev glatt överraskad när jag hörde nyckeln i dörren. Dom där stunderna när vi går ut och tar en cigg tillsammans eller när hon bara tittar in på mitt rum, dom betyder så mycket. Det är så skönt att höra att någon annan är hemma. Dom små fötterna som tassar omkring är.  

Ligger i sängen i skenet av massa levande ljus, hör musik från vardagsrummet lite svagt. Det kryper i kroppen på mej ikväll och jag kan inte sätta fingret på exakt vad det är. Imorgon blir det förhoppningsvis en bättre dag och nu tänker jag fortsätta med mitt maratonlopp av första säsongen av OC som jag började tittade på sent igår kväll.


hej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0