När Jimmy kom hem från jobbet tog vi bil...

När Jimmy kom hem från jobbet tog vi bilen till Arvika för att jag skulle få se mej lite omkring eftersom det var kolsvart här när vi kom. Jag tycker det påminner lite om Norge med det öppna landskapet å djupa dalarna, men det är klart - det är ju bara ca 13 mil härifrån dit. Det är vackert som satan! Jag började med maten när vi kom hem igen, badade bubbel pool, suttit vid brasan, lyssnat på musik, pratat, druckit vin å zappat runt på tv:n. Nu sover Jimmy å jag har hamnat framför brasan återigen. Det är så mysigt här, värmen värmer mina nakna fötter å mage. Boken är slut sen igår men jag ligger å lyssnar på musik från mobilen å är försjunken i mina inre tankar. Det känns lite små jobbigt, tiden står stilla å jag står kvar å trampar på samma jävla ställe fortfarande.. Vad ska det bli av mej?? Hoppet sviktar lite.. Framtiden känns ovis. Jag är inne på mitt sista glas vin å de har blivit lite mycket ikväll. Ska dricka upp, ta en cigg å krypa ner i sängen.. Sista natten här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0