Natti.

Nu är det äntligen dags för mej att få krypa ner i sängen och sova. Tvätten hänger på tork nere i tvättstugan och jag har precis smörjt in mej med b.u.s för att bli lite gyllenbrun tills på torsdag. Klockan har bara sprunigt ifrån mej ikväll och jag har hållt på att pyssla här hemma med det ena och det andra. Väckarklockan är ställd på 09.00 imorgon för att tvätten måste upp och jag MÅSTE ta tag i mitt rum. Vi har visning på lägenheten imorgon och så som mitt rum ser ut nu är det ett mindre kaos. Kanske hinner jag krypa ner i sängen om jag har tur någon timme innan jag ska iväg på en föreläsning på Sunan när allting är klart. Ögon börjar redan falla ihop så det blir inget "jag ska bara i natt" utan nu lägger jag ifrån mej datorn och drar täcket över mej. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0