Senaste dygnet!

Min värst fiende idag är baksmällan! Herrejösses vilken kväll det blev igår. Först förade vi hemma hos H som blivit lite utav en oskriven regel, eller hemma hos mej. Hamnade sen på Paradise som vanligt, träffade Damien och massa annat folk. Shotade, dansade och det blev ändå en lyckad kväll. Var så roligt att Sara ifrån Uppsala som var där och att vi träffade på varandra. Vi umgicks när jag bodde där för lite mer än ett år sen.




Lagade lunch till H och hängde hemma hos honom några timmar under dagen. Drog sen in till stan, träffade Jessica på jobbet och hängde med henne ett tag. Det blev kaffe och en promenad på gärdet. Helt mysigt att träffa henne, tyvärr kunde hon inte följa mej ut igår. Nu är jag hemma en snabbis, ska byta om fort och sen drar jag iväg och träffar Damien ikväll. Vem har sagt att sömn är bra för kroppen? haha

 

I dag på balkongen. Passande t-shirt, "Det snurrar i min skalle" ... haha ! Ska fan alltid ha den dagen efter. Sorry H, den där får du inte tillbaka. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0