Ska jag skratta eller gråta? Det är så typiskt.

Strul, strul och strul... Kan det NÅGONGÅNG gå smärtfritt att ha med myndigheter att göra? Idag har jag krigat som fan för att få tag på rätt personer som kan hjälpa mej att städa upp efter deras misstag. Det är inte konstigt att man ständigt går runt med en trötthet när det ända dom kan åstadkomma är problem.

Utbildningen jag var på under mars månad vid två tillfällen för gruppboendet var betald och nu har dom glömt att att lägga in det i lönesystemet och därför får jag inte det utbetalt den här månaden. Tyvärr kan dom inte rätta till det idag pga att lönerna redan har gått iväg. Hallå?!?! Det  är väl ändå inte mitt fel när dom gör det misstaget. Lyckligtvis spelar det inte en jättestor roll att jag får det utbetald nästa månad men jag tycker ändå att rätt ska vara rätt. Det är fel att en sån pass stor kommun kan få göra dom felen utan att ordna till det.

Nu har jag två mail att skriva och lite tid att sitta av här på Sunan innan jag drar in till stan. Det blir jobb som gäller men jag tänkte försöka hinna med en liiiiten-liten sväng på stan och kolla i lite butiker innan jag börjar.

Det verkar har spruckit upp här och solen tittar fram, jag hoppas att den får stanna kvar. Snart kan vi inte skylla på att det är aprilväder längre. När är du här för att stanna, underbara sol ? Jag längtar så mycket efter dej.


Love,

Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0