Tisdag.

Halloj,

Lika fint väder att vakna upp till i dag oxå. Solen värmer och jag tillochmed små svettas lite i skinnjackan jag har på mej idag. Gick upp när klockan ringde i morse och hämtade upp alla kläder och småstädade rummet lite, la mej och sov 40 minuter till och satt på balkongen i solen. Sprang iväg till bibblan för att se om dom kanske har min engelska bok där jag behöver men dom öppnade inte förens klockan 12 så Sandra skulle springa iväg och kolla det åt mej.

Tanken var att ja skulle gått på en föreläsning på Sunan idag men tjejen som skulle prata med var sjuk så allting har blivit inställt. Istället har vi fått dagen ledig men eftersom jag redan är här blir det ett snabbt möte och sen bär det av in mot stan istället. Typiskt att dom inte kunde ringa och meddela det i morse istället så man sluppit komma hit över huvudtaget. Jaaja.

Får se om någon är ledig och har tid med en fika i solen eller om det bara blir att knalla runt lite innan det är dags för att jobba ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0