Tjingeling.

Godmorgon !

Jag har varit vaken i några timmar men låg och drog mej länge i sängen innan jag orkade pallra mej upp. Det var ett jävla skit väder att vakna upp till i dag, så vad gör det? Men jag klagar inte helt, jag ska åka bil långt i natt och då tycker jag det är ganska så mysigt om det regnar.

Har rakat mej, rengjort ansiktet, gjort ett ångbad för ansiktet och nu sitter jag på med en ansiktsmask som rengör huden på djupet och återfuktar den. Jag ska strax hoppa in i duschen och sen klä på mej, fixa håret, packa det sista och dra. Hoppar av i stan och möter upp Hannes en jättesnabbis för jag ska hjälpa honom med en sak och sen drar jag iväg och jobbar direkt.

Hmm, jag vettesjutton vad jag ska dra på mej för kläder idag med tanke på att det först är jobb som gäller och sen en lång biltur. Några tighta jeans orkar jag inte sitta i, men jag kanske kan byta upp till mjukisar på jobbet precis när jag slutat och en lång varm gosig kofta till det men en t-shirt under bara. Jaa, då får det nog bli.

För engångs skull har jag inte glömt kameran utan den är både ny rensad på minnet och batterina är fulla. Jag ska försöka fota så mycket som möjligt i helgen. Jag vet inte riktigt hur det är med internet där borta men funkar det inte mobil bloggar jag under helgen och lägger ut bilderna på Söndag kväll.

Vi hörs inte förens efter att jag slutat jobbet. Ha en jättefin dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0