Tog en lååång sovmorgon idag, låg kva...

Tog en lååång sovmorgon idag, låg kvar å drog mej säkert en timme extra i sängen. Fyfan vad skönt. Jag har diskat upp från igår, ätit frukost, pratat med vännerna hemma i stan å varit å fyllt på vedkorgen. Tänkte tända en brasa här så småning om. Det är en konstig dag idag, jag är fängslad av mina egna tankar å känslor å jag kan inte springa min väg. De blir såhär när jag får tid för mej själv, jag känner efter å börjar tänka alldeles för mycket. Men det är nog nyttigt, när jag väl får klarhet över allt. Sitter ute på trappen med en cigg just nu, fåglarna kvittrar å solen tittar fram med jämna mellan rum. Det är verkligen förjävligt fint här å skönt att slippa stressen där hemma. När jag blir "stor" vill jag oxå ha ett hus någonstans, en liten oas att åka till för att vila upp sej ibland. Men jag skulle aldrig kunna bo såhär på heltid, då skulle ni se en hysterisk människa som klättrar på väggarna hela tiden. Jag har testat att bo i hus några få år å de var inte min grej.. Lägenhet ska det vara! :-) Nu blir det film å sen duschen, romeo & julia.. Det var länge sen jag såg den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0