Måndag.

Någerlunda nyvaken och trött har jag satt mej vid datorn för att försöka styra upp veckan. Det blir en hel del jobb och andra saker jag måste fixa. Ringa viktiga samtal osv. Dock blir jag förbannat less när folk inte sammarbetar som dom borde, speciellt när det är föräldrar till barn som jag har hand om. Måste förbi banken och hämta ut papper, ringa mitt lönekontor och få lönespecifikationerna hem skickade och massa annat! Så är det alltid den här veckan varje månad, tusen saker att göra och jag skjuter upp det i sista sekund som alltid.

Nu ska jag sticka iväg för kvällens jobb... Jag är inte på topp men det kunde ha varit värre.




Du får mej att le.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0