Skolpojke på riktigt.

Tack och lov överlevde jag dagen och det gick faktiskt väldigt bra. Vi gick igenom kursen jag ska läsa och jag fick mina första läxor. Eller läxor och läxor, jag ska ju sitta hemma och plugga så jag fick mina uppgifter. Allting görs hemma via datorn och jag kommer skicka iväg mina arbeten till läraren varje gång jag har deadline och få uppgifterna granskade och feedback på det jag gjort. Det kommer vara ett stort prov om två veckor som ska vara en grund för mina beyg plus hur jag pristerat med arbeterna. Behöver jag en hjälpande hand kommer jag kunna gå till skolan på tisdagskvällar för att få hjälp. Jofan, det här känns ändå inte så pjåkigt. Jag har börjat kollat lite på det första jag ska ha inlämnat senast den 9 maj och det var inte såååååå svårt.

Sandra var en ängel och slängde ihop middagen som vi käkade framför hollywood fruarna och nu har jag hamnat framför datorn igen. Jag kan inte fortsätta med plugget eftersom det är en lärobok jag behöver så jag tänkte börja plocka ihop det absolut nödvändigaste jag måste ha tvättat och börja städa rummet. Det får bli så att jag får springa ner till tvättstugan och tvätta upp allt som jag måste i natt. Men gud så tråkigt det är, det finns tusen andra saker jag hellre hade gjort men det är inte mycket att göra åt saken nu. Vid 00 när dom sista pengarna ramlat in på kontot ska jag betala dom sista räkningarna så jag är färdig med allt sånt. Det slog mej precis, när fan ska jag ha tid att sova?!?! Jag är extremt trött idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0