Val.

Klockan är mycket och egentligen borde jag ligga och krama om mitt extra täcke här i sängen och sova.. Men jag kommer liksom inte till ro. Ligger och tänker tillbaka på gårdagsnatten och mina tidigare val i livet. Tar mej för pannan och tänker jösses - hur gick det till? Vem var jag då? Vilka var dom då? Vem är jag nu och vilka är dom nu? Men det är väl så, det kommer alltid finnas val bak i tiden som man inte förstår sej på när man tagit flera kliv fram. Och det är som vanligt, när natten tränger sej på kommer tankarna fram. Det där man gömmer långt inomsej på dagarna för att ingen ska förstå.

Snart har jag ett annat svårt val att ta ställning till, jag har försökt att inte tänka så mycket på det men nu kan jag inte springa ifrån längre. Det kommer inte bli lätt och det är absolut min sistasista utväg och alternativ. Jag vill inte.

Imorgon börjar livet på riktigt, två möten och massa måsten. Blää på det! Det är inge roligt att vara vuxen och ta ansvar för sina handlingar längre. Skål på den! Nu går det bara utför, 10 år kvar till 30... tjoho.


Nu blir det cigg och sen intar jag sängen igen.

puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0