Wehejj..

När jag fyllde tjugo år fick jag massa fina presenter utav mina nära & kära. Och en av presenterna från bästa vän var biljetter till gaykryssningen. Och ikväll har det äntligen blivit dags för att sticka iväg på det. Jag och Hannes åker tillsammans och kommer dela hytt och sen har jag ett par andra vänner som ska med på kryssningen som vi träffar ombord. Det här kommer bli toppen! Hoppas på att träffa mycket nya människor och jag vill dansa skiten ur mej själv tills jag inte orkar stå upp mera. Nu ska vi parta på riktigt ! När jag och Hannes pratade igår så sa vi båda att det här kommer väldigt lägligt och att vi båda behöver det här dygnet och bara få komma iväg lite. Jag tänker lämna alla mina beskymmer hemma och sticka iväg och ha så jävla roligt och se till att det här kommer bli en kryssning som vi sent glömmer.

Jag har lite bråttom nu och måste lägga ner det sista i väskan innan jag rusar iväg till tunnelbanan. Vi ska träffas vid Liljeholmen för jag måste förbi bolaget och sen åker vi hem till Hannes och gör oss i ordning, dricker lite vin och äter middag.

Tack baby för för den här presenten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0