Well...

Lina har precis gått och Sandra är inte hemma ännu. Sitter i sängen med täcket omkring mej och smakar på tomhetskänslan som alltid kommer efter några roliga dagar. Så fort lugnet kommer tittar mitt inre fram, på gott & ont. Det blev en grym helg. Nu tillbaka till verkligheten och det vardagliga livet, jag vet inte direkt om jag gillar det men jag har inte så mycket till val. Allt kan inte vara fest hela tiden för hur skulle det se ut då. Men ett riktigt jobb skulle sitta fint. Ska ta mej en promenad till brevlådan och sen handla mat på vägen hem. Ikväll serveras det spaghetti med köttfärssås, om jag orkar laga något över huvudtaget vill säga. Jag och Sandra ska bara vara hemma och ta det lugnt ikväll, slänga på någon film och bosätta oss i soffan är min plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0