00:18

Idag har det varit en såndär as skön bakis söndag där inga måsten har funnits utan jag har legat på soffan och gosat med två kattungar och plöjt mej igenom två filmer. Snart är det dags att sätta på en tredje. Mobilen har varit på ljudlöst och jag har tagit en paus från allt, satan vad härligt det är att göra så ibland. På fyllan igår i all hast råkade jag lova att jag skulle laga middag åt mej och gullis så det var bara att ställa sej i köket och göra det jag lovat. Ja körde på ett säkert kort och gjorde min älskade köttfärssås med spaghetti och fyfaaan vad gott det blev. Ska ta en cigg, hälla upp ett glas oboy och bädda ner mej i soffan med kissemissen framför filmen nu. Såå underbart att hänga med personer som låter en andas och man inte måste prata  och vara på varandra hela tiden fast man är med varandra. Det är verkligen då jag känner mej så lugnast och mest avslappnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0