11 augusti 2010

Godmorgon,

Det sket sej ganska så snabbt med tvätten igår. När jag stoppat i den andra maskinen och satt på den gick hela tvättmaskinen sönder. Den ville varken skölja ut tvättmedlet eller sköljmedlet. Så jag fick ta upp en ikea påse med blöt tvätt och ge upp tvättningen. Så med andra ord blev det en sovmorgon i morse. Får försöka tvätta upp lite av det absolut viktigaste här hemma ikväll och kanske bara gå ner och hänga det i torkrummen ändå, jag vet inte. Så igår gick jag ut och satte mej och pratade med Damien ett tag och snackade skit och rökte eftersom han ändå varit i bergshamra och skulle åka hem.

Har vaknat upp dunderförkyld, med världens hosta och med feber. Men vad sjutton gör det?! Jag klagar inte över en sån liten grej. Den oerhörda lättan och lyckan sitter kvar sen igår. Marken jag står på är stabil. Strax ska jag vara på ett möte och sen måste jag förbi banken för idag kom äntligen skattepengarna, wihooo. Ska träffa en vän och fika i eftermiddag och sen ska jag bara åka hem och ta det lugnt och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0