Äntligen har jag kommit in i en normal ry...

Äntligen har jag kommit in i en normal rytm med sömn igen och jag börjar känna mej som en människa. Lite sömn så löser sej det mesta tror jag nog allt. Känner mej för engångs skull pigg fast klockan är så lite och mitt konstanta huvudvärk är bort. Jag och prinssesan däckade breve varandra igår kväll och har sovit gott tills nu. Fast nu är vi på bena igen och väntar på tunnelbanan till jobbet, imorgon får det bli en tvätt och städ dag på eftermiddagen och sen ska jag börja leva igen. Har bara nätter hela nästa vecka och är ledig på dagarna och hela onsdag. Augusti kommer bli lite lugnare med lite mindre jobb och lite mera tid tillsammans med mina vänner. Något jag verkligen ser fram emot. Kanske blir bloggen lite roligare oxå så ni slipper läsa om hur ja jobbar varje dag, lite festligheter och galenskaper borde sitta på sin plats nu. Idag blir det nog en okej dag, jag jobbar med gullis på eftermiddagen och sen har jag lite små saker att ta i tur med samt fylla i min tid rapport så jag får någon lön. Ha en toppen söndag allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0