En riktigt fin kväll....

Det här har nog varit en av dom slappaste dagarna jag haft på jobbet någonsin. Mellan tiden jag hade idag är det dött på och det ända jag gjorde när jag var på jobbet var att följa med en av dom boende till tandläkaren. Skönt att jag jobbade med fina Sofie så tiden gick lite fortare...

När klockan äntligen hade slagit så jag fick sluta åkte jag på direkten och mötte upp en vän till mej. Vi tog en runda i köpcentrumet som ligger i närheten. Där köpte jag jackan som jag gått och funderat över och ett par nya skor som var på rean. Vi handlade mat till middag och och åkte hem till henne. Nu har vi ätit gott och suttit och druckit vin i flera timmar och snackt skit. Har verkligen varit en skitmysig kväll och än så länge är jag kvar här, eftersom jag inte börjar förens 21 imorgon behöver jag inte tänka på någon klocka riktigt ännu... Fan, jag upptäckte precis att jag rökt min sista cigg jag hade och det är många timmar kvar på natten. Ska jag se detta som ett tecken? fuck hell... Jag måste lösa det.  Redan nu känner jag hur dåligt jag kommer att må imorgon, för vi alla vet, hur jag mår av rödvin dagen efter.


Vi hörs och ses imorgon, får då ska vi, ni och jag, reda ut en del bekrepp och skitsnack som kommit upp. Jag är så förbannat trött på att folk drar sina egna slutsattser.

Love,

Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0