!!!

Stress fan helvete.. Jag försov mej i morse, inte så att jag kommer missa någon buss men nu får jag stressa som fan. Kanske tur det, då hinner jag inte bli nervös. Magen skriker efter mat och kroppen efter sömn. Ögonen går i kors och helst skulle jag bara vilja krypa upp i en stor varm famn. but nono, hard working man... Plikten kallar.
Fy så tråkigt att vara vuxen ibland.


Fått på mej lite kläder och måste bara borsta tänderna. Packat väskan och lagt ner allting jag måste ha eftersom jag inte kommer hem förens imorgonkväll. Hur många pass har jag egentligen på mitt långpass? Tre stycken, fyra kanske?! Jag vettesjutton.

Nu måste jag verkligen fixa det sista och sen gäller jag. Taggad till tusen! Det här kommer bli bra. Finns på mobilen hela dagen. Puss gullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0